Höst & Inredning

Nu kommer hösten och jag vill göra lite höst mysigt hemma.
Beställde faktiskt ett projekt från ungarnas farmor, Hon e sömmerska och hon ska hjälpa mig med en cool lampa/tavla över min nya soffa.
Jag har en sån lampa sen tidigare med tulpaner som sitter i hallen men nu beställde jag ett med ett tiger mönster i brunt och kuddar till soffan i samma tyg.
 
Jag återkommer med bilder när det är klart.
Kan bli  coolt eller galet men jag tror på coolt galet.....
 
Jag vill också hitta nya vardagsrums gardiner som bryter mot allt bruna. Kanske något färgglatt & höstligt.
 
Till köket vill jag ha nya gardiner och en ny trasmatta. Trött på Lila i köket nu.....
ska kolla på Hemtex och Jotex.
 
   Nu ska jag ta sune och sen en skön dusch.
  Jobb i morgon.....
 
         Puss & Kram Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Höstmys är något man ser framemot! :)

Svar: A jag me
Alla tända ljus och mörka nätter
Gillar mörkt !
Kram
Maria Höglund

2014-08-18 @ 05:52:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Therese

Åh det är så skoj att göra om hemma!
Hoppas du mår bättre idag vännen

Svar: A
Tack det gör jag
Kramiz
Maria Höglund

2014-08-18 @ 12:46:51
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0