Skit

Hej på er
Sorry för frånvaro 
Jag har varit helt veck
I går morse vid 9 startade mina kramp anfall
Jag har varit och är fortfarande deckad av mag smärtor 
Jag är inne på min 36:e timma med kraftiga magsmärtor och feber
Nu har kramperna lugnat sig lite men jag har heller inte ätit på 30 timmar
Max var här med lite blåbärs soppa idag 

I går kräktes jag av smärtorna men 
Zero på det i dag
Nu hoppas jag att det vänder
Antingen är det gallsten eller min magkatarr
Pratade med sjukvårdsupplysning  och är det inte bättre i morgon får jag åka in
Jag har problem mage men fy fan säger jag bara
Den goda maten och alkoholen i tisdags kan ha triggat igång skiten
Alldeles för mycket gott
!!!!
Men när det är som värst tänker jag på den trevliga tisdagen 

 Nu ska jag försöka få i mig något i magen men är samtidigt livrädd
 Innan jag ska krypa ner i sängen igen
Målet är att jobba i morgon
Håll era tummar 👍

     God natt // Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica

Men fy. Krya på dig!! ❤️ kram

2014-08-14 @ 22:59:38
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0