Socker monstret is back

 
               She`s back ?!
 
 men jag skulle ju bara få slarva de 3 dagar jag hade semester i Danmark
men INTE !!!!!!
Socker monstret och latmasken i mig är tillbaka.
 
Fy fan.....
Hatar mig själv....
I dag vart det en stor fet kanelbulle och i går åt jag godis+bullar
Nu får jag fan ta mig i kragen.
Kalle gick ner 2,4  kg förra veckan och han har blivit skit smal.
Han gymmar 3 timmar per dag 5 dagar i veckan. Han e grym
 
Han gymmar med världens bästa Linus (vira) som är grym.
 
           Jag e sämst just nu....
 
 
               Love Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha den där bilden är så skön!
Kämpa på!!
Duktigt av Kalle!

Hoppas du får en bra ny vecka!
Kraamar!

Svar: Tack gumman
Maria Höglund

2014-08-10 @ 19:24:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0