What a day

Vad har jag inte gjort idag
Shit ! 😜

Kom hem ganska sent och då satte jag mig helt slut i solstolen
Men så fick jag för mig att jag skulle dra upp lite ogräs
Det slutade med att det rensades ogräs i mängder
I Ica kasse fyllde jag , 
Sen rensade jag lite i rabatterna , städa pÃ¥ altanen, klippte gräset och vattna 
Nu 2 timmar senare är det klart ,





   Mina vackra häng pelargoner 


   Ordning och reda fast varför kan jag inte bara nöja mig med ett LITET 
Ryck 
Haha 💜
Nu sitter jag och tittar pÃ¥ shark tanks 
Och sen blir  det film

  Need for speed med han i breaking bad! 
Inte riktigt min gener men vad gör man inte för sina barn 😜

  Ha en fin lördag kväll // IA 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Superfint det är där ute!!

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-08-10 @ 19:28:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0