Gasen i botten

Åkte hem från jobbet vid 2 tiden 
Sen dess har jag inte suttit still ! 
- Handlade lite mat 
- Ut med hundarna på en promenad
Julbadade sessan, hon var inte den lättaste hunden att få in i badkaret 
En jycke på 50-60 kg 
( Sune hoppar i själv ) men inte sessan 
Haha 
Vi var 2 som lyfte i henne 

Nu är hon ny duschad och klorna klippta 
- promenad nr 2 är avslutad precis och nu ligger dom däckade 




- jag har gjort potatisgratäng till julafton
- lagat korv stroganoff till morgondagens middag när mamma kommer
- griljerat skinkan 
- dammsugit
- baddat sessans eksem
- städat badrummet
- bäddat rent
Och nu tvättstugan 

Jag är faktiskt ganska trött känner jag 
😀😀😀😀🌲🌲🎁🎁

Ha det ..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0