I går

I går träffade jag tjejerna i gamla stan 

Mia. Kia, Mia H och jag 
Vi satt bara och drack en öl/ vin och små prata sen gick vi och titta lite på indiska innan vi hittade en Italiensk restaurang !
 
 Vid 22 tiden avrundade jag och åkte hem
En mysig kväll 


      Lite stearin ???? 




      Inne på indiska 


              Mia          Kia           Mia 


          Inne på restaurangen 

          Förrätt / bruchetta 


    Varm rätt / lax med dillstuvad  potatis 


     Kias antipasto tallrik med lite x-tra 


     Min efterrätt , äppelkaka & glass


      Jag och bästa Kia 


       Mia k                      Mia h 

            Jag blev duk fri ! Hm.....




                    ❤️❤️❤️❤️❤️

     Tack för en skön och lugn kväll 



Kommentarer
Postat av: Medberoende

Då var vi ganska nära varandra igår med andra ord om jag var på medborgarplatsen och du i gamla stan! ;)

Cooolt stearin förresten och god mat!

Kraaaaamar!


Svar: A det var vi ! Skulle faktisk vara kul att ses någongång 👍 va rädd om dig
Maria Höglund

2014-12-06 @ 15:17:55
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Felicia

Maten såg riktigt god ut, så himla sugen jag blev!

Jag behöver absolut inget för designen, du har ju redan betalat den och det var inget besvär att sätta in den ^^

Kramar!

Svar: Mmm 👍❤️❤️❤️❤️
Maria Höglund

2014-12-06 @ 18:54:07
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0