Sköna söndag

I dag har det varit en skön dag
Sov lite längre för jag låg uppe och väntade på Kalle i natt
Han kom hem efter 2 , bion slutade kl 00,30 och då gick dom till donken innan tåget åkte mot nynäs 
Halva gänget skulle åka ner till tungelsta och nynäs så alla valde att åka samma tåg hem( bra beslut) 
Jag kan inte sova när mina skit ungar är på stan 
👍💜
När han kom hem slocknade jag direkt 

I dag var jag på foderboden, ÖB och maxi 
Sen har jag bara små pysslat hemma 
En skön söndag, nu 1 vecka kvar ca innan julledigheten 🌲🌲🌲

         Love Maria 



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja bara en vecka kvar innan ledigheten under jul, underbart!
Hoppas denna vecka kommer gå fort!!!
Kram

Svar: ja håller med totaly.... kram
Maria Höglund

2014-12-15 @ 09:43:08
URL: http://unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0