Stampad på

Asså min huvudvärk är huvudvärkens morsa. Det känns som om någon står och stampar på mitt pall.
 
Full rulle idag
Jag har fortfarande inte slagit mig ner i soffan sen 7.00 i morse.
Jag har Jobbat, vart på ärenden, handlat, haft besök av en vän som babblade med mig medans jag lagade mat, vart hos syrran och vart ut med Sune och nu ska jag strax ca 12  timmar senare sätta mig ner..... Längtar
 
Jag behövde inte åka till Norrmalmstorgs i dag efter jobbet för det ärendet tog H hand om,
Skönt och Tack så mycket  <3
 
 Ha en fin kväll // Maria
 
.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du mår bättre idag! ;)
Kramis

2014-12-02 @ 10:04:19
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0