Thai


                       I morse var jag på en timmes Thai massage.
 
    Jag var på ett nytt ställe denna gång och tyvärr var det INTE lika bra. Det var skönt såklart men jag har varit på bättre om man uttrycker sig så.
 
Skön & behaglig åkte jag vidare till Tyresö C för lite ärenden och sen hem och titta på film och åt massa nybakade bullar.
 
 En riktigt mysig dag bortsett från att min älskling är totalt veck av smärtan i munnen, Han krigar och väntar in sin tid hos tandläkaren i morgon 14.30
Hoppas Hoppas han blir smärtfri efter det för så här ont har jag aldrig sett han ha och han är inte den gnälliga typen.
 
 
      Hoppas ni har en fin Söndag // IA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0