Betygs skuld.

 
          God morgon Söndag
 
Här är det lugna gatan, Alla Kalles kompisar dök upp i går kväll vid 22 tiden när jag krupit till  sängs och jag vaknade till när dom gick hem vid 2 tiden, Några sover kvar.
Jag har tvättstugan just nu , annars inga planer.
Min fina Åsa fyller år idag
Grattis fina tjejen....
 
 
 
Nu har jag betalat Kalle hans sista pengar som jag var skyldig honom för betygs höjningen på HT
Han höjde 5 ämnen så jag vart skyldig honom 1500 kr.
Nu är det betalt. Bra jobbat Lilleman
Nu jobbar han för sista chansen att höja sina betyg, Han har bra betyg men det kan alltid bli bättre , han går sista terminen i 9:an
Kalle har sökt ekonomi linjen, det innebär att han kommer plugga ca 6 år till.
Han vill bli mäklare, advokat eller ekonom....
Kan va skönt att han håller lite koll på sin mammas ekonomi, den är inget att hurra för . HAHAHA
 
         Ha en fin Söndag / Love Ia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Måste bara fråga och be om ditt recept på hur du gör dina amerikanska pannkakor med bacon och sirap.Tack på förhand :)

Svar: kommer under dagen
Maria Höglund

2014-02-16 @ 11:26:27
Postat av: Medberoende

Ångrar som fan att jag inte valde sam-ekonomi... beteende är ingenting för mig har jag märkt.. Vad kul för Kalle! :)

Svar: Ja det e skoj
Maria Höglund

2014-02-17 @ 15:36:39
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0