Bussar mm

 
 
I morse när jag skulle åka till jobbet så var bussen försenad och när jag skulle åka hem så uteblev 2 bussar
Alltså ärlig, det har kommit 1 mm snö och inget funkar.
Kallt & rått och vänta.
 
I dag vart det fix på jobbet, jag stannade bara några timmar  och väl hemma så fixade jag klart tårtorna och förberedde maten. Älsklingen ska få Yakinikii och vi andra fiskpinnar, potatis & remouladsås
Mums
 
Kanske det blir några avsnitt ab BB oxo innan fika.
 
                      Ps , Gillar denna text.
 
 
 
 
                  Love Ia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahaha vilken rolig text!!! Stämmer in på mig :)

2014-02-20 @ 17:34:39
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0