Full rulle

 
 
      Oj vilken dag
 
Varit på massa ärenden idag, dels på jobbet, fixat hemma, tvättat,  mött en kompis, lagat mat, apoteket,  storhandlat och städat lite.
 
Nu har jag precis ätit den godaste gratängen ever
En krämigt god potatisgratäng med kassler och sallad & knäckebröd till.
Så jädrans sjukt gott vart det men va tid det tar att göra den.
 
Kalle & Sandra kör den nyttiga vägen utan kolhydrater så till dom gjorde jag min super nyttiga morots soppa med massa starka kryddor
.
 
 
             Kalle kör även med detta vidriga, flytande äggvita + massa protein drinkar
 
  Nu ska jag fortsätta jobba lite, suttit med ungdomar i telefon ett ex antal ggr idag om olika saker.
 
                              Love Ia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0