Kväller

Herregud vad tiden gick snabbt  på kvällskvisten
 
Jag har pulat med det mesta här hemma och kollat 1 avsnitt av BB
Tjat Tjat men de e så bra och frustrerande..
 
Jag var nyss i centrum och fyllde på lite busskort tills i morgon och jag handlade lite snarr som jag tar med till Kia .
Jag ska ta massa kort på valparna och gud va jag ska snosa & valpgosa
 
Blir en lång dag i morgon, Jag åker härifrån kl. 08,00 och lär komma hem hit till Haninge igen  vid 22 tiden på kvällen och då ska mamma och jag vidare till syrran, jag ska hämta sune och mamma ska umgås lite med syrran innan hon åker tillbaka till Flen på Lördag.
På lördag ska vi äta en god frukost innan vi gör stan en stund innan mammas tåg tuffar hem.
 
 
               Dagens bild på valparna....
 
                    Va rädda om er / Ia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0