Kvällsryck

 
Jag skulle bara tvätta en jacka nu på kvällen men det slutade med en total rensning och tvättning av hallen.
 
Alla skor åkte in i skoskåpet/ skohyllorna
Vi har en förmåga att ställa fram 4-5 par skor var, alltså ca 20 par skor som skräpar i lilla hallen.
Jag ställer in skorna ibland och alla tar ut...självklart byter man inte ut de man haft till dom man ska använda !
 
De flesta jackor åkte in i garderoben
 
Vantar, mössor och halsdukar tvättades i maskinen
 
plast understället till skorna duschades och golven tvättades.
 
Nu är det tjusigt i några dagar men  snart ser det ut som skit igen. Alla dessa kläder alltså.
 
     Jag är oxo skyldig såklart.
I dag hade jag bara 3 jackor hängande framme i hallen och 5 par skor hahaha..........Suck
 
                         Nu säger jag natt natt
 
 
                                Puss & kram Ia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Det där med hallen känner jag verkligen igen haha!

Klooockren bild! hahaha!

Kraam och godaaattt duuu!

2014-02-25 @ 23:26:34
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Therese

Haha jag är PRECIS likadan! Ska bara göra en liiiten grej ( typ dammsuga underskohyllan och torka rent) och vips så har jag rensat o städat o kastat o allt haha.
Skönt när allt är klart dock!
Snygga utemöbler du hade hittat ett inlägg under, hade jag haft veranda/gräsplätt/tomt/trädgård hade jag definitivt satsat på något liknande.

2014-02-26 @ 06:58:27
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Henrik Olsson

Det blir lätt att man börjar med en liten sak - som utvecklas till ett stort projekt! :P

2014-02-26 @ 08:34:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0