Loppis & lita annat

 
                                 Hej
 
I dag hade jag loppisen öppen på FT mellan 8-12.30 men det var lika lugnt som i kyrkan.
Alla är väl på sportlovs firande eller nått ?
Kom typ  2 kunder.
 

Nere vid pressbyrån hos oss i Handen terminalen var det någon form av rån idag oxo
, Polisen var där hela fm.
 
 
 
 
Annars da ? fick en del fixat idag men annars en lugn dag
 
Jag har fått så in i helvete ont under mina fötter
Känns som om någon kör in knivar under hålfoten och hälarna, värst på vänster sida.
 
Va fan kan det vara ?????
 
                       Puss & kram på er / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Fin blogg! :D Kolla gärna in min blogg :) Säg också gärna vad du tycker om bloggen :)

2014-02-26 @ 17:40:44
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0