Mamma Bella

 
På Fredag kommer mamma till sthlm (roligt) , jag ska möta henne i t-centralen , Vi åker direkt mot Värmdö för att gosa med Bella & valparna och mysa med Kia med fam.
Alltid lika skoj att få rå om mamma i 24 timmar.....  Vi brukar köra ett 24 timmars pass flera ggr om året.
Mamma är hemma kär och jag är hemma kär så vi tycker lika där (skönt) att ett dygn räcker för sen längtar man hem, om vi inte är på semester såklart.
Sen tycker jag det ska det bli sååååå kul att få umgås med Kia privat (ej jobbet) för en gångs skull HAHAHA
 
                         Jag har 2 favvo bilder på mamma Bella som jag tagit
 
 
     Vi köpte detta halsband till Bella men det var för tok för stort tyvärr, hon var så fin i det.
 

                                               En vacker vinterbild på Bellsan, tror det här är 2012
 
                                                      XOXO Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vackra bilder! Myyysigt med besök från din mamma!

Kraaamiiisar!

Svar: ja det ska det bli, massa valp bilder ´kommer oxo
Maria Höglund

2014-02-03 @ 19:45:47
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0