Nice Day

Började med att försova mig i morse, jag var ledig men Kalle skulle ju upp till skolan så morgonen vart lite kaotisk, 1:a gången i typ hela mitt liv som jag försovit mig....Kanske är en signal på att jag är trött/ hihi
Jag var ju som sagt ledig men jag höll på med jobb hela fm i allfall. mail, telefon och massa sms:s och fix.
Men sen så var jag Fri.
 
Min skatt var också ledig så vi hade en date.
Vi åkte till Barkarby outlet för lite shopping, H köpte lite golf saker, Västen och puma  jackan som är under västen på bilden
Allt för 50% rea / Kap
 
                Jag köpte ett par byxor och ett stort lakan.
 
 
                                                            Skatt
 
 
 Det var så jäkla skönt att bara vara ledig och bara VARA...
vi pratade en hel del också vilket man nästan aldrig hinner längre.
         Kvalitetstid.
 
När vi var klara i Barkarby så åkte vi in till Söder och besökte Thaiköket.
En super mysig restaurang med gooooooood mat.
 
 
 
 
 
 
 

                                                             MUMS
                               jag behövde verkligen den här dagen
 
                                                   / Love Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Myyyysig dagen lät!

Kraaamiiisar

2014-02-06 @ 19:49:35
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0