Torsdag och kalle snack.

Tog ledigt idag och byter torsdagen  mot Fredagen, annars är jag oftast ledig Fredagar.
Jag skulle ju följa med Kalle till läkaren i dag klockan 9.20 men dr sjukskrev sig så vi fick en ny tid på Måndag kl. 11.20
Det gäller kalles huvudvärk och pip i örat ......
 
Sen på Fredag den 21/2 så har vi tid i stan ang. Kalles tänder.
Folktandvården vägrar bekosta kalles tandställning i över käken så jag måste på något sett bekosta det själv.
Kostar mellan 22-28.000 kr så jag får väl gå på gatan eller nått / näda men jag ska försöka hitta fonder som kanske kan sponsra mig & kalle.
Han mår dåligt pga. det men han får det inte bekostat för att Kalle har ett bra bett men att tänderna sitter huller om buller bryr dom sig inte om, ganska känsligt för en 16 årig kille som är mån om sitt yttre.
 
Vi ska till en tandreglerare i stan som heter Eva som min egna tandläkare har tipsat om.
undersökningen och kostnadsförlaget den 21:a kostar 500 kr...
 
           Vi får se hur allt slutar.....
 
Nu ska jag strax ta en promenad med Sune och handla lite lunch /
Bamsekramar Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hoppas det på något sätt löser sig för er/honom!

Kraamaaar

2014-02-17 @ 15:44:34
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0