196 st + gnäll

 
I går hade jag 196 läsare på min blogg och stackars er läsare, just nu tycker jag mina inlägg är mest tråkiga
Min förbannade förkylning som aldrig släpper, Gnäll Gnäll.
 
Trots ledighet och vila så vill den inte dra åt helvete.
 
Jag har varit hängig sen den 13/12 nu.
Jag vet för jag brukar notera skiten nu för jag är ju ofta dålig och eftersom jag har nedsatt immun försvar så har dr bett mig skriva upp  hur förkylningarna kommer.
 
Jag kände mig hängig den 13/12 sen var jag på massage den 21/12 då bröt det ut ännu mer såklart och sen har den suttit i.
sen i Fredags har jag fått ett tryck över bröstet och jobbigare hosta och jag blir jätte andfådd och ont bak i ryggen , är nojig för lunginflammation  då jag hade  en dubbelsidig för 2 år sen....
Den var ingen rolig historia
 
Jag är så otroligt trött oxo hela tiden.
 
På jobbet idag var energin på 0 och jag var varm och världens pangknack.
 
På Torsdag blir det Dr igen. 2;a gången sen den 13/12 men då svarade dom väl som vanligt
- det är en virus, bara att vila och rida ut det, kan ta några veckor..... Hm ??????
 
Ja Ja massa jävla sjukdoms snack hela tiden ,
annars har det vart en ok dag på jobbet, vi har en massa saker/möbler i lokalen som ska byta plats med gamla saker och mycket tunga saker som ska slängas
Det blir nog ordning någon dag HAHAHA
 
Jag längtar tills min energi är tillbaka så gamla Majsan blir på topp.
Har fått tacka nej till 2 fester och 1 restaurangsbesök + en bio date och en inventering på Jula  sista veckorna och det suger men snart så är jag på G igen...
 
     Puss & kram från gnäll IA
 
 
 
        XOXO MARIA

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Stackare kära du
Håller tummarna du blir pigg snart. kram

Svar: Tack vännen
Maria Höglund

2014-01-07 @ 20:41:31
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Det var inte lite besökare! Haha vad roligt! :D

Hoppas att det vänder snart, tråkigt att konstant känna sig trött och hängig...

Perfekt med lite peppande citat!

Kraaam & godnatt!

Svar: God Natt & god morgon, såg detta nuHa en bra dag i plugget
Maria Höglund

2014-01-07 @ 23:33:30
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0