21/1

 
Oj va månaden har gott fort, den 21:a redan.
 
I dag har jag jobbat, full rulle
 
Jag var också på The Industry och bytte en stickad tröja Kalle köpte i Fredags, Kalle var där och pratade med dom igår och då sa dom nej, kalle fick inte byta!  för att jag hade klippt bort prislappen Bla.
men jag gick dit i dag och små tjafsa lite med dom och dom vet att jag och mina barn är väldigt bra kunder så dom gick med på ett byte tillslut.
Man fick egentligen inte byta dels för att lappen var borta och dels för att det var en rea vara.
 
Kalle ville inte behålla tröjan för den sticktes så han bytte mot en skit snygg svart Mouli jeans skjorta
 
                                        Slutet gott alltså..
 
Nu har jag gjort en pasta sallad, jag ville göra mig av med grönsakerna som legat ett tag i kylen och den lilla biten kasslern som var kvar efter pastasåsen jag gjorde häromdagen.
Lätt & gott.
 
  Vi hörs senare / Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Mmmm pastaasallad med kassler är en storfavorit här hemma! KLart underskattat är det.
Ha ne fin kväll! Kram

Svar: a det e detKram
Maria Höglund

2014-01-21 @ 18:46:31
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Skam den som ger sig, eller vad man säger! ;) Haha!

2014-01-22 @ 22:00:15
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0