Små Bellisvalpar...

                        PUPPYNEWS 14/1
 
I morse fick jag ett SMS:s av min chef (Kia)
Hon talade om att hon inte kommer in på jobbet för Bella hade fått värkar.
 
Lite senare kom ett SMS:s att 1:a valpen kommit och vid 13 tiden hade 5 små underbara valpar tittat ut
 
    Kia mms:ade lite bilder på telefonen  till mig så håll till godo med små gobitar
 
 
                                                   1:a valpen
 
 
                        5 små godingar
 
 
 
 Bella är en Bichon Frise och det är renrasiga  små valpar som tittat ut och dom kommer vara leverans klara
 om 8-9 veckor. Dom finns på Värmdö. Hör av er om intresse för en valp finns så förmedlar jag nummer till K.
 Endast seriösa köpare.
 Ska bli skoj att få se dom växa på sig...
 
                      Grattis lilla Bella och fam. Wettergren
 
 
 
                                     Stolt mamma Bella
 
Känns lite extra kul eftersom jag har haft Bella en del, jag brukar vara hundvakt till Bella när matte Kia reser på lite längre resor.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ååååh så roligt och myyyysigt! Graatttiiis till dom/henne eller vad man säger haha!

Kraam

2014-01-15 @ 19:48:54
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0