Brandrök & skitsnack

 
          Hahaha vilken jävla em./kväll
 
Jag kom hem lite småstressad vid 16 tiden, in med varorna från affärer och ungarna började tjata om att dom var vrålhungriga, alla kom hem samtidigt, jag tänkte att jag slänger på lite korvar till middag (korv med bröd)
Sune behövde mat  också och självklart ska jag göra allt samtidigt.
 
På med plattan på 12:an och i med en klick margarin, under tiden det ska smälta så går jag ut till balkongen där jag har Sunes matsäck, pular lite därute när chefen ringer.
Jag sätter mig med henne en stund och babblar om dagens möte, glad av alla besked så fortsätter jag på balkongen, för då har jag ju samtidigt sett några andra saker jag vill snygga till där ute på balkongen.
Kommer in och känner brandrök
        HELVETE!!!
Hela Lgh och framför allt köket är helt rökfyllt av en kokhet bränd torr stekpanna, Jag slänger upp fönstret för jag kan knappt andas och ut med stekpannan som ryker så alla utanför trodde väl jag skickade några jävla röksignaler till indianerna.
Ja Ja allt gick ju bra till slut efter en utvädring på någon timme....
korven vart alltså en timme försenad för torrstekningen....
 
     Sen till skitsnacket
 
Efter maten så tänkte jag ta en längre promenad med Sune Rune
När jag är på andra sidan BB så får jag den grymmaste magknipet man kan få och det drar till i kistan och allt + tarmar och hela skiten  är på väg ut
 
            PANIK !!!!
 
Va fan gör jag
 
Det är bara att knipa igen det där lilla rövhålet man har, benen fick gå ihop från låren till fotlederna.
Shit (ordagrant) vilken jävla panik och vad fånig jag kände mig när jag gick hem, fick gå små små steg med benen ihop. måste ha sett helt sjukt ut... 
Min tanke var bara, hoppas jag inte möter någon, panik & svettpärlor och hoppas jag inte skiter på mig
 
              HAHAHA
 
när jag kommer in i porten så öppnar jag bara dörren hemma och skriker,
ta in sune och stäng dörren
 
- Va händer skriker Sandra, Har du skitit på dig HAHAHAHA
 
Nääääää men det var fan på det berömda håret,,,, Usch
 
Så här kan oxo en hysterisk kväll se ut i Fröken Höglunds liv.
Håll till godo.
Just nu kan jag skratta åt det men det var fan inte roligt när det skedde.
 
          Pussar / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhah!!!! Love u /Sandra

Svar: Tack / desamma snärtan
Maria Höglund

2014-01-15 @ 21:32:27
Postat av: S

Haha! Vet precis hur du kände dig, panik!;)

Jag trodde jag hade svarat dig vad jag åt en fastedag, sorry! Hittills har jag ätit havregrynsgröt till frukost, några kalkonskivor, en klick keso och en tomat till lunch och sen en felix ost och broccolisoppa (sån där fryst god soppa!) till middag. Imorgon ska jag äta mirakelsoppan till lunch, kanske till middag också;)

Det är en grönsakssoppa gjord på morötter, vitkål, blekselleri, paprika, gul lök, krossade tomater och buljongtärningar. Sen hade jag i vitlök, timjan och paprikakrydda :) Lätt som en plätt!

Svar: Tack, hatar havregrynsgröt men broccoli soppa köper jag och soppan påminner om min Toppen.
Kram
Maria Höglund

2014-01-15 @ 21:38:54
Postat av: Annica, systeryster

Oj du borde försöka göra en sak i taget, men jag vet hur svårt det är för jag är likadan. Vill fixa överallt samtidigt.

Hahaha skrattar åt ditt skitprat men förstår att det var jobbigt.

Kram

Svar: ja hahaha, skitjobbigt (blink) hahahahaJa vet jag måste slå ner på takten men men
Kram
Maria Höglund

2014-01-16 @ 12:49:54
Postat av: Medberonde

Hhahhaahha rätt så rolig läsning faktiskt! ;) Älskar ditt sätt att skriva hahahah!

Kraaamaaaaar!

2014-01-20 @ 19:09:24
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0