Fetare & fetare

 
Jag bara går upp & upp i vikt just nu  och det är bara mitt fel.
Tänk er själva att vara så hängig att du inte orkar promenera men som du älskar och när man jobbar så  
jobbar man.  så fort man är i soffläge så svullar man, I går hade jag inte köpt hem något snarr hem men Max gick upp till C senare på kvällen och då köpte han hem en ballerina rulle till mig.
finns den kvar idag ???    Näääääääääää
 
Jag e fucking sorglig
 
Undra hur många ballerina rör jag dragit denna vinterledighet och digestivekex och vitlöksost ska vi inte prata om
 
      Man är vad man äter !!!!!!
      Usch usch, hatar mig själv just nu
 
Då fick ni ytterligare ett gnäll inlägg igen da.
 
 
I dag ska vi bara åka och handla lite, Sandra kommer inte hem i dag och i natt, Hon ska jobba hela lördagen och sen på tjej mys så jag blir själv med grabbarna och gissa vad dom ska göra ????  Sitta vid datan
så jag ska mysa by my self....
Det är oxo mysigt.
 
   Hoppas ni får en fin Lördag / Ia
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var en tjej som frågade om tallrikarna på bilden med tacosen på, men hon har ingen blogg så jag skrev ut svaret i ett inlägg istället :)


Svar: Aha hihihi
Maria Höglund

2014-01-11 @ 10:41:51
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: S

Hoppas du blir frisk snart så du kan börja promenera igen. Sen tror jag verkligen på 5.2 dieten, kanske något för dig också? Vi kan peppa varandra :) :)

Vägde mig igår, hade gått ner 1,5 kg. Oklart dock om det är sedan julens sjukdom eller om 5.2 haft effekt så här snabbt! :) Ska inhandla en våg så att jag kan hålla koll lite bättre från och med nästa vecka. Jag har en lååååång väg till min målvikt (som jag inte ens vet vad den är längre)... Men man måste ju börja någonstans!

Svar: Kanske ska kolla det efter sjukdom
Kram
Maria Höglund

2014-01-11 @ 10:48:45
Postat av: Henrik Olsson

Var inte för hård mot dig själv!!

Det vänder! :)

2014-01-11 @ 11:06:01
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0