Första....

 
Ja någon gång måste ju va den första
 
Jag har nämligen fått tandvärken från helvetet
min första ilivet förutom visdomständerna
Jag har panik för jag är livrädd för tandis så jag kommer ha ett helvete  framöver med värk + att jag har inte råd med ett tandläkarbesök så det är bara att härda ut.
Det värker på höger sida både uppåt och neråt och jag har en jäkla huvudvärk. Det dunkar och har sig. Får droga ner mig med piller och be till gudarna att det försvinner, ska gå förbi apoteket i morgon och testa deras bakteriedödande.
 
Suck.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: susse

Prova Hexident o Diclofenac. Med dom två så försvann min tandvärk o jag behövde inte gå till tandläkaren. O nu ett år senare e de fortfarande bra =)

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-01-22 @ 20:05:59
Postat av: Medberoende

Uuuuusch vad jooobbigt...

Hoppas du hittar något som kan lindra det!

Kraaaaam

2014-01-22 @ 21:57:11
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0