Hemma & vänder

Kom hem vid 3 tiden, jag har handlat och lagat mat.
nu har jag duschat och jag ska strax gå på kalas/fest
Min vän Janne fyller 40 år idag.
 
Lite snurrig på em. Först glömde jag min mössa på jobbet, gick tillbaka, sen åkte jag ner i hissen och kom på att jag glömt Jannes present på jobbet, upp igen
sen när jag väntar på bussen så har jag inte telefonen med mig heller, den hittar mina kollegor i korridoren på jobbet. Min snälla Kia kom förbi här hemma med den när hon skulle åka hem.
 
Snurrfia
 
Ja Ja ha en fin Måndags kväll / Love Ia

Kommentarer
Postat av: Medberonde

Hoppas du får en trevlig kväll!!

Kraamiiisar!

Svar: Tack tjejen
Maria Höglund

2014-01-20 @ 18:54:07
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0