Hemma

 
                          Nu var Måndagen avklarad
 
Jag har haft 5 ungdoms möten idag . rensat lite på kontoret och jag har gjort en lång to do list på saker som ska sorteras så det kommer ta ett tag innan jag får ordning på alla papper & pärmar.
 
Jag har storhandlat efter jobbet och nu tar jag bara igen mig ett tag.
 
I kväll blir det fiskmacka , Max & Sandra ska gå ut och äta och Kalle äter rester från igår.
Å vad jag älskar dagar då jag inte behöver laga middag.
 
   Återkommer lite senare / Ia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo om det var bröllop så självklart hade man åkt.
Men betala flera tusen kronor för ett dygn känns sådär. Inte direkt en nära vän till Johan heller, han har inte ens träffat barnet så
det känns inte sååå kul att lägga så mycket pengar

Svar: Då skulle jag absolut inte åkt hahahaKram
Maria Höglund

2014-01-13 @ 16:23:45
URL: http://Nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0