Jobbat

 
I morse vart jag väckt av min kollega , hon ringde och sa att hennes son var sjuk så jag jobbade istället för henne idag.
Alla är så vana med att jag är uppe klockan 05.30 typ men just nu är jag som sagt en trött tjej
Helt slut och trött på att ha en ständig förkylning i kroppen.
 
Hon vart nog lite förvånad av att jag sov den tiden ! (jag me) Jag gick och la mig klockan 21 i går kväll och vart väckt runt 7 så 10 timmars sömn utan att ens känna mig utvilad.
 
Jag var så trött på jobbet så jag var nästan på väg att ta en Powernap i soffan runt lunch men jag började städa lite smått istället.
En väldigt lugn dag, 2 loppis kunder / Thats it
Jag vart hungrig runt 11.30 så jag gick ner till pressbyrån och köpte en wrap / Fransk wrap med Chevré stod det
Stort misstag kan jag säga
Fy fasiken va äckligt, inte ens sune ville ha skiten
smakade mögelost typ. (nej jag visste inte va Chevré var)
 
          Det var bara att slänga 50 spänn i papperskorgen
 
 
  Ja Ja nu tar jag lång helg och jag måste ladda batterierna nu inför VT
  Ungarna är ute och härjar och jag har precis badat.
     Önskar er alla en fin Fredags kväll / Love Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: therese

Jag har ingen susning om vad skådisarna hette tyvärr..det är en fransk film. Så jäkla bra, jag rekommenderar verkligen att ni ser En oväntad vänskap, ni kommer inte bli besvikna! ;)

Svar: M saaaaa den e grym
Med den vita äldre och negern
Grym film
Kram
Maria Höglund

2014-01-03 @ 16:42:34
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Henrik Olsson

Krya på dig!!

2014-01-03 @ 17:57:48
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Segt att vara trött hela tiden.... Hoppas det vänder snart! Tråkigt med maten också!

Trevlig helg!

KRaaaamaaaaar!


2014-01-03 @ 20:20:13
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0