Näst sist

I dag var jag näst sist hem,
Kalle kom sist
 
När jag kom hem hade älsklingen gjort min favvo mat, han slutar klockan 13 på Fredagar och då hann
hann överaska mig med middag här hemma.
 
Kassler, potatis & sparrissås
Så jäkla gott, dock var jag inte super hungrig eftersom vi åt en sån stadig lunch på jobbet men jag har kvar mat tills i morgon
Jag fick även en present
 
                    Immun
 
 
 Ny från Apoteket, mineraler & vitaminer som stärker immunförsvaret
Tror familjen börjar tröttna på mitt mående , kan de vara piken HAHAHA
 
 
     Sparrissåsen är sjukt god, kanske syns då det ligger 3 liter sås på
     tallriken (näda)
 
 Nu ska jag faktiskt vila en timme och sen kolla film .
 
         Hoppas ni får en fin helg / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

åååh så gott det ser ut!

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-01-11 @ 16:07:17
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0