PW

 
 Jag känner att min förkylning har knäckt mig konditionsmässigt och idag är jag inte lika snorig längre så jag gav mig ut på en långsam PW nu på kvällen.
Den rundan jag brukar ta , tar 45 min men nu tog det 1 timme och det var riktigt skönt att röra på fläsket trots kylan.
 
                                 Klapp på axeln till mig själv......
 
 
                      Hoppas den här promenaden inte biter mig i arslet nu.
 
 Nu ska jag fixa lite i hemmet innan det är dags att ladda batterierna tills i morgon.
 
                          God Natt / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fy vad jobbigt att vara sjuk, krya på dig! Skönt att kunna vara ute och gå iallafall, jag brukar alltid känna mig bättre efter en promenad när man börjar tillfriskna! :)
Kram!

Svar: Sant
God natt
Maria Höglund

2014-01-14 @ 22:10:18
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Hoppas att du känner dig piggare och friskare idag! :)

2014-01-15 @ 03:37:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0