Stryka en sak.

 
Jag har oftast en to do list på saker som ska fixas hemma och sen finns det saker i bakhuvudet som ska fixas NÅGON GÅNG men som inte står med på listan för att det är INTE  PRIO Ett.
 
I dag vart en sån sak på (någongång) listan fixad.
Ni vet bestick korgen i diskmaskinen...
min har varit lite hålig här & där så när man slänger ner besticken så åker dom igenom, Fett Irri.....
 
Men idag var Darling förbi tippen med en jobbarkompis, då såg han en diskmaskin som stod där, där i fanns  en fräsch identisk bestick korg som jag har i min maskin så han fick ta den och tog hem den till mig
Ett störande problem mindre / Tackar.
 
 Dags för middag snart, nu är jag en hungrig tjej
 
 
                       Fin text

                              Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Vilket jädrans fynd! Vilda tuggade ju sönder vår besticklåda från gamla lägenheten. Fick beställa ny till köparen. 450 kr!!!!!! Så be HAPPY för din nya besticklåda :) : )

2014-01-13 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0