Tulpan

Ibland har man ju så svårt att hitta rubrik till inlägget
Idag stod det mellan
vårligt
tulpan
lila/cerise
 
              Men det vart tulpan
 
I dag har vi vart runt lite på byn
 
Jag var på jula och fyndade underställ i fleece för 49 kr/set
Mysigt, Jag är ju en riktig hemma råtta så myskläder är alltid bra investering.
sen köpte jag urhärliga tjocka sockor i mjukt ull.
 
Var även på Hemtex och fynda på rean, en tulpan duk för 79 kr och då fick jag en ljuslykta med på köpet.
Mitt kök går nu i lila och cerise med massa tulpaner, Riktigt vårligt.
Tempraturen ute ligger på 3+ men i veckan ska det komma upp till 7+ innan nästa helg då snön kommer,
Då kommer det kanske kännas skumt att ha tulpaner i köket. Min favvo blomma är tulpan så det ska nog funka.
 
              
 
 
  Ha en fin söndag, nu ska jag vila en stund
                    Love Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Tulpaner är såå fint!

Jädrar vad snabb du var att kommentera, hade inte hunnit skriva klart inlägget;) Eller alltså, jag publicerade bilderna från telefonen och skrev vidare på datorn :)

Japp, det är på tele2 :)

Svar: HAHAHA, det var säkert därför inte inlägget såg klart ut Visst var det fint där. Cool grej
Kul att andra delen av astvikarna var med oxo

Ja de e fint
Maria Höglund

2014-01-05 @ 15:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0