Gålö

I dag drog vi ut till gålö
Vi hittade ett eget lite ställe
Dock lite stenigt och lite tång men perfekt för oss som vill vara lite själva och perfekt för Sune som kan springa runt och bada som han vill
 
Här kommer en bild bomb
Det var jag, h, Max och Sune
Kalle jobbade och Sandra var på annat ställe med sin mamma ! 
 









                                                                    Jag & Max 
 




    Haha när jag gjorde så här fast ännu mer tång så morrade Sune på mig haha 
 






                                              Max leker  // hihi
 







                        Sune älskar när vi alla badar





                                     En trött kille på vägen hem ❤️❤️☀️

                             Nu ska jag laga lite mat, vrål hungrig tjej 💋💋

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahah liiiiten pinne Sune hittat! ;)
Fina bilder på er!

Kraamiisar

2014-07-26 @ 20:48:57
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0