Hallöj

             Tja folket'
 
Jag har inte haft tid att blogga i dag, galen onsdag i vanlig ordning
haha
 
Nu börjar jag bli klar med mina bestyr och jag ska ta en kvälls dusch.
i morgon ska jag ut till skärgården
Jag ska åka Vaxholms båten från Grand hotell ut till Finnhamn där brorsan hämtar upp mig med sin båt och vi ska åka längre ut, tror siktet e på Möja.
Ska bli super härligt. Det blir Torsdag & Fredag på sjön
 
Längtar verkligen efter skärgården och till brorsan med familj.
Alltid lika mysigt att vara med dom...
 
Jag ska  upp klockan 5.50 och åka 7.18 hemifrån.
Jag kommer att vara i Finnhamn kl. 11.20
 
Jag lovar massa bilder .......
 
                           Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är jag, syrran och hennes två barn som är här. Strrans kille körde bara husbilen hit :)

Svar: Aha nice
Maria Höglund

2014-07-09 @ 23:07:47
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0