Min lördag

Fått massa gjort i dag
Har ju inte vistas ute men hann ju göra en del på plätten innan solen kom
Sen åkte jag till FT ett tag
Och efter det åkte jag ner till nynäs för att hälsa på Sofie och Kalle 
Jag fick med mig Kalle hem när jag hade handlat på Ica i nynäs!
Kalle och H är på bio just nu och jag är hemma och pular
Jag tycker det är så skönt att få vara helt ensam hemma

Jag har gjort rent ordentligt i badrummet
Dammat badrums hyllan och skurat badkaret
Jag har städat bakom spisen
Jag har tvättat alla kläder och sorterat massa papper och gått igenom räkningar mm som komma skall denna månad
Bokat vissa på kontot redan så det bara dras

Nu ska jag ta en promenad med jycken sen ta ett skönt bad

I morgon ska det regna , då ska jag passa på att åka till Tyresö och rusta tror jag 

  God natt alla fina

💤💤 💤 💤

Maria 


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad romantiskt flitig du är.
kram

2014-07-13 @ 01:10:23
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: gunneandersson

Hej, min lördag; gjorde en banankaka för jag hade två bananer i frysen (gillar inte bananer som blir prickiga och bruna, då åker dom in i frysen för att vid ett annat tillfälle bli en kaka) sagt och gjort, när den stått inne i ugnen halva tiden så upptäckte jag till min fasa; smöret och mjölken stod kvar på spisen, f-n -f-n. Sen gjorde jag inget mer, Maria ha en fin vecka, kramisar

Svar: Haha ok gunne
Kram
Maria Höglund

2014-07-14 @ 11:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0