SUGEN

Nu har jag varit duktig sen den 23/6, Jag har inte ätit något godis, trillat dit på några kakor hos inger en dag men Inget annat fettigt.
Gått ner 4 kg på 4 veckor. 
Men efter Lördagens fest på Loopen så skriker magen efter fett, kolisar, godis, Kakor och Glass.
Fy fan va stört att lite alkohol kan pajja hela skiten.
Hungrig tammefan hela tiden som ett annat jävla fläskberg.
I dag syndade jag med en Dubbel cheese och en fet jävla glarre.
 
Jag var såå nära att köpa Ballerina kakor idag. Usch & Fy men jag grejjade  att INTE göra det.
Jag är verkligen en socker missbrukare.... En bit och jag trillar dit.
Nu ska jag försöka ta mig igenom denna kväll utan att äta något mer onyttigt. (om det går)
Nya tag i morgon.....
Jag e en sorglig djävul.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0