Svårt att landa

 
Jag har så jäkla svårt att koppla av mitt jobb och andra tankar.
Min hjärna går hela tiden, Har inte ens en tanke  på att jag ska vara ledig nu i veckan.
Jag pratade med en ungdom i telefonen för 2 timmar sen.
Jag ska besöka den ungdomen på dennes praktik, Vi pratade lite om det och sen svävade samtalet i väg på renovering och målning mm
Vi pratade väldigt länge.
 
Då säger älsklingen,
- Du e medveten om att du jobbar varje dag va ??
 
Ja kanske det .....
 
Snart tänker jag inte på om det är dag/kväll/ helg längre HAHAH
Just nu sitter jag med min planering för v 32+33
 
Men nu ska jag verkligen bara åka till jobbet i morgon bitti när jag vaknar och fixa det sista som ska med till Redovisnings tanten, och sen förbi henne och sen njuta av 4 dagars sem.
 
Jag ligger och tänker en massa innan jag somnar och Ibland kan det ta flera timmar innan jag somnar in.
 
 
            Nu promenix och sen natt natt.....  IA
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Det är lite samma här - vissa dagar kan det vara väldigt svårt att koppla av!

2014-07-28 @ 09:14:48
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0