Utflykt

 
Nu sitter jag och tar igen mig lite i soffan
allt går i ett....
 
Vid 20.00 ska jag och Kalle promenera, PW
 
Jag har packat min väska till min mamma tur.
 
Jag ska vara hos mamma  fredag och lördag, jag åker hem Lördag kväll.
Min älskling kommer ner och hämtar mig med bilen på Lördag,  jag ska ta hem en gammal retro lampa från mammas källare i orange och brunt...
 
Lite svårt att ta den på tåget med hund & packning .
 
Vi kommer besöka golfklubben i Flen för lunch Bla på Lördagen.
 
I morgon åker jag tidigt till mamma, jag lämnar BB redan 7.20 och är i Flen 9.30
Vi ska ju försöka åka till Söderköping . Det ska bli skoj......
 
   
 
  Regn idag oxo, I morgon hoppas vi på massa sol
   och även på Lördag såklart....
 
       Ha det så bra everybody.....  IA
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Myysigt att åka till Flen! Hoppas ni får det härligt! Solen ska titta fram i alla fall såg jag, uuunderbart! :)

Kraaamar!

2014-07-03 @ 20:01:24
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att er PW gick bra! :)

2014-07-03 @ 20:24:05
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0