21:a

Hej
Den här dagen bara sprang i väg

Jag var svintrött i morse när Kalle skulle upp 06,00 men sen plockade jag lite hemma sen kröp jag och Sune ner i sängen och somna om!

Vid 12 hade jag bjudit över mamma och syrran med barn för lite lunch
Vi åt korv och snittar👀

När jag träffade syrran och mamma så fick jag höra att mamma tänkte åka hem i dag
Trist
Men innan hon åkte ville hon låna min kopiator på jobbet
Då kunde jag ju passa på att visa henne nya lokalen på riksäpplet, 

När vi var klara där så ville vi till rusta
Där mötte vi Max och Sandra , vi handla lite och sen körde vi hem ungdomarna 

Tiden sprang i väg och tillslut lyckades jag få mamma att stanna kvar en natt till
När vi hade mer tid så åkte vi runt lite i vendelsö och tittade innan vi handla på Ica 

Väl hemma har vi bara latat oss och ätit gott
Vid 20 tiden tvärdog mamma och jag ska snart krypa ner i soffan
Och stänga ögonen











  Kallt och djävligt i kväll oxo

Jag hade 1 tröja, 2 koftor och en jacka på mig nu på kvällen

 Nu säger jag natt natt 

💗💗💗💗



Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad mysigt ni verkar haft det, trots kylan! :)
Kramar!

2014-06-21 @ 21:59:37
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0