6/6

 
 
                                    SVERIGES NATIONALDAG
 
 Hipp Hipp Hurra för det, jag är glad att fylla år denna dag då det är svenska flaggor överallt.
 mamma valde en bra dag att kläcka fram mig.
 
 Ja just det,
 
I DAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG....
 
 I går skulle vi ha bott på hotell tills i dag så därför har jag lite fika på Söndag för de som vill
 Men jag avbokade hotellet, känns lite onödigt i plånboken just nu.
 
 Jag är ingen fan av att fira min dag men jag brukar alltid vilja ha dagen fritt för spontana saker med min familj.
 i dag har vi bestämt oss för middag ute och bio
 Vi ska se Tom Cruises nya film på Sickla.
 
Jag har haft fin besök här på morgonen
underbara Annicka svängde förbi kl. 9 i morse, Hon hade sovit hos Anna och skulle åka hem mot Mariefred men passerade mig först för att fika och hämta en sak jag fixat åt hennes son Sami.
 
Det var så skönt för hon tänkte inte på min födelsedag så jag slapp det  snacket men hon fick tillslut veta för det ringde och sms:ade på min telefon hela tiden...
Det var i alla fall super nice att ha henne här.
Vi hann surra en del innan hon åkte vidare mot Mariefred
Jag saknar Annicka.....
 
När hon åkt hem så tog jag en promenad med Sune, då svischar det upp en bil bredvid mig, Det var min chef och vän Kia som fått syn på mig när hon gjort ett ärende i BB.
Jag fick en födelsedags kram av henne....
 
Älsklingen kom hem och gav mig en present, det var min favvo parfym
CHANEL MADEMOISELLE...
 
Nu sitter jag bara och degar / Ha det fint
Kram Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis på din dag <3

Svar: Tackar
Maria Höglund

2014-06-06 @ 14:13:54
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: susse

Nåra minuter kvar av 6/6.
Så STORT Grattis på födelsedagen!! =)

Svar: Tack tjejen
Maria Höglund

2014-06-06 @ 23:57:04
Postat av: Medberoende

Jättemyyycket grattis (i efterskott)!!
Att jag inte suttit vid datorn alls i helgen kanske inte är någon bra ursäkt, men bättre sent än aldrig! :)
Har läst inläggen ovan och verkade som födelsedagen var bra! Förutom äcklet på donken...

Måååånga kramar!


Svar: Tack gumman
Maria Höglund

2014-06-08 @ 22:59:34
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0