Kalle mm

 
Här är en trött tjej
Kalle har haft ont i magen i natt så jag har sovit ca 4 timmar. Dödstrött just nu.
 
I dag ska mamma åka hem, Det har varit jättemysigt att ha henne här.
Det verkar som hon kommer tillbaka till midsommar.
Då ska hon sova hos syrran , dom ska ev. till Tyresta by för midsommarfirande på dan, sen träffar vi dom på kvällen för grill som det ser ut nu. Jag har fått massa inbjudningar på midsommar men förra midsommar var jag bara hemma och det var så skönt så jag blir nog hemma i år igen....
 
                           Tack Sandra för halsbandet.... Puss
 
 
 Strax tvättstugan sen ut med Ludde & Sune / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Blev ingen läsning utan tog mig i kragen och krigade igenom ett pass på Friskis istället :)

Svar: Härligt
Bra jobbat
Maria Höglund

2014-06-02 @ 20:22:36
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Snygg hon är! :)

Kraamar

2014-06-04 @ 21:14:12
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0