Min Renee

I dag har jag ränt runt på byn och Tyresö men jag avslutade med en lunch och date med min barndomskompis Renee
Asså hon och jag har gjort allt tillsammans förutom en sak
Haha 
Ingen sex tillsammans haha
Men annars allt

Iallafall så är hon en sån som man kan prata med om allt
Och hon med mig
Tråkiga saker
Roliga saker
Hemliga saker
Vi dömer inte varandra eller säger vad den ena ska göra
Mm
I dag pratade vi mycket om kärlek
Kärlek till våra gubbar och till varann
Och om att det är dags att ta tag i livet och verkligen leva livet ❤️❤️
Vi laddade lite batterier med varann i dag och det blev mycket skratt, gråt och kramar 

Hon e go hon
Älskar den lilla skit gumman ❤️❤️
Ses snart igen renne!

Love ia 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åh vilken härlig vänskapsrelation! Känns lite som den jag har till Johanna! :)

Hoppas allt är bra!
Kraaamar!

Svar: allt e fintkram
Maria Höglund

2014-06-13 @ 15:59:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0