Tårta

 
Jag fyllde ju år i Fredags men jag bokar ju aldrig upp mig för kalas på min dag för jag vill ha den dagen öppen för att göra sånt jag vill göra.
 
I Fredags var jag ju med min familj på middag & bio.
En alldeles perfekt dag.
Förra året åkte jag räk båt i skärgården på min födelsedag.
 
I dag tänkte jag ha lite fika här hemma.
Inger & Kaj kommer
Syrran med barnen kommer
ev. Max & Sandra
 
Kalle jobbar så han kommer inte vara hemma....
 
Jag har bjudit några andra lite spontant men vet inte om de dyker upp men de e så välkomna om dom hinner.
Det blir min banan & äppeltårta och lite köpes kakor.
 
 Önskar er alla en fin Söndag / Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0