V

V = Vägning
T=tävling
 
Jag är ju överviktig
Ganska mycket oxo
Jag vill gå ner 20 kg men har inte lyckats än någon gång...
 
Varje gång jag tar tag i vikten så lyckas jag lätt gå ner 10-13 kg men sen tycker jag att jag blir så jäkla het så jag slutar hahaha
 
10 kg gör mycket för självförtroendet.
 
Men både Kalle och jag vill gå ner i vikt nu så vi har startat vägning & tävling från idag
 
Vi vägde oss tillsammans i morse klockan 06.00 och vi kommer kolla varje måndag.
Den som går ner minst måste ge vinnaren 50 kr varje måndag.
 
Jag kommer självklart inte tala om för er vad jag väger men jag kommer skriva varje måndag hur mycket jag gå ner eller upp ??
 
Nu kör jag,
Jag kommer äta vanlig mat men röra mig mer och skippa all godis och kvälls frossa.
 
        Love Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja han är dödsförlyld stackarn. Näsan rinner, halsen gör ont, han är helt hes och hostar hela tiden.. Febern har släppt nu efter 4 dagar med feber. Pinsamt att sjukskriva sig direkt efter semestern men är man sjuk så är man.
Håller tummarna att ni går ner nu! Jag har 7-8 kg jag verkligen vill gå ner, men fan mat är så gott haha. Lättare nu på sommaren när alla frukter o bär är så goda dock!
Kram

2014-06-23 @ 08:54:51
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Lyycka till till er båda! :)
Ska bli spännande att följa!

Hoppas du får en bra vecka!
Kraaamar!

Svar: 💗tack gumman ❤️
Maria Höglund

2014-06-23 @ 15:22:21
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0