What a day

 
Full rulle hela dan igen....
Först upp till Ica klockan 8 för att handla till jobbet
sen hem för att ta ut sune
Ner till Handen klockan 10 för läkarbesök med Kalle, kommer in som en pack åsna med 3 påsar.
2 matkassar och en kasse med en kokplatta.
HAHAHA, Kalles dr skrattade när jag kommer in som ett jehu.
 
Vidare till jobbet, där blev det förberedelse inför vår invigning i morgon, slängde sopor  och klistrade märken i katalogerna mm.
 
Vi kom inte från jobbet förs 15.10 men det gjorde inget då Kalle gått hem tidigare idag.
Kia körde mig till BB C där jag handlade middag, I dag vart det potatisgratäng med Kassler.
Fixat skosnören till Kalles Ecco skor  (finskor) som han ska ha till sin nya fina kostym i morgon på Balen.
 
Balen börjar 18 i morgon, Jag kommer ta massa fina bilder på honom.
 
Nu har jag precis fixat lite med papper och jag ska ut med sune.
 
 Jag kommer lägga mig tidigt i kväll eftersom det blir full rulle på jobbet i morgon.
 Blir nog sista bloggningen i kväll
 
         Puss & Kram Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jösses - du har haft fullt upp!!

Sv: Tack så mycket!

Svar: kram
Maria Höglund

2014-06-09 @ 20:11:32
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Aaalltiid fullt ös på dig! Du verkar verkligen ha sånt driv! :)

Kraaamar

2014-06-10 @ 16:26:50
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0