Allt faller på plats.

 
            I DAG FICK MAX & SANDRA EN LGH.
 
En bekant till Sandras chef ska flytta till Dalarna där han fått ett topp jobb , Han hyr därför ut sin 2:a i Vendelsö till Max & Sandra  from Påsk i minst ett år, sen får M & S köpa den Lgh om dom vill  om han bestämmer sig för att bo kvar i Dalarna såklart.
Dom ska starta ett sparande till handpenningen.
 
Lgh är helt underbar och det är en superbra hyra.
Jag är så glad för deras skull och det ska bli skönt för mig och Kalle att få tillbaka rummen här hemma som förut.
ÅÅÅ Va mycket fix idéer jag har nu här hemma nu.....
 
Jag får visa bilder sen när dom flyttat in men här kommer en bild på området.
 
 
 Sen en annan glad nyhet är att Max fick förlängt på sitt jobb i dag , April, Maj och  hela sommaren och förmodligen hela nästa läsår också
 
Hallå !!   kan det bli bättre nyheter än så här ?
Jag kommer sova ovaggat i kväll
 
     Peace  Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Vad kul! Skönt att allt har löst sig så bra tillsist:) Jätte mysigt område också ju!

Svar: Ja verkligenTack
Maria Höglund

2014-03-25 @ 19:36:46
Postat av: Therese

Åh vad skoj! Stort grattis till dem! Och till dig så klart som får tillbaka ditt sovrum hehe :)
Kram

Svar: Tack ❤️
Maria Höglund

2014-03-25 @ 22:35:05
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Emeliiesdagbok

Vad roligt för dom.
Grattis! :)

Har börjat blogga igen om du missat det.
Älskar det för mycket haha

2014-03-26 @ 09:52:44
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se
Postat av: Medberoende

Åååh vad kul för er alla med alla glädjande nyheter!
Verkar som bådas våra familjer har lite flyt just nu, inte med exakt samma grejer kanske men ändå! Ibland känns vi lite lika haha! :)
En i min klass bor på/i Vendelsö om jag inte är fattat heeelt fel!

Kraaamar!

Svar: AHA OK. Kram
Maria Höglund

2014-03-26 @ 20:20:07
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0