Bra dag

 
Shit va effektiv jag varit idag.
Full bulle
Äntligen fick jag rensningen på kontoret klart
Jag dammsög och torkade golven och tog med mig doft vax och ställde på receptions disken så det doftar så gott och hund filten tvättades.....
 
Massa gjort i lokalen också så som dammsugning mm. Jag buntade ihop massa kartonger och ungdomarna + Y slängde allt mitt skit
Tack för det......
 
Älskar såna här dagar.
Jag hade huvudvärken från helvetet med den släppte lite på em.....
Hann och träffa Kia en snabbis innan jag åkte hem.
 
Hemma är det samma gamla vanliga visa. Mat, städ och fix....
 
           I kväll ska jag äntligen ta mig ork att färga håret, det blir guld brun.
 
 
   Och på Lördag har jag tid för att klippa lugg. Typisk mig , när luggen äntligen är så lång att man kan sätta den  bakom öronen så ryker den.......  Så himla Maria.
 
                      Puss & Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0