Ensam uppskattas.

 
Aldrig i hela mitt liv har jag älskat att vara med mig själv ensam så mycket som nu.
 
Jag är ju egentligen en sällskaps tjej ut i fingertopparna. Älskar att vara social, skratta, umgås och skoja.
Men nu har det vänt lite sista tiden.
 
Det har varit ganska långa dagar på jobbet sista 2 veckorna men det har varit skoj men jag har så jäkla svårt att släppa kontrollen med allt jag pysslar med.
Skrivbordet ska vara Clean när jag lämnar och min to do list ska vara ren.
Jag jobbar ca 20 tim. i veckan men det har nog blivit 25-30 sista veckorna. Full rulle.
 
Skulle säker kunna komma ännu tidigare till jobbet på morgonen. Älskar att vara där själv en stund  och pula.
I morse var jag där en liten stund innan jag tog bussen till Farsta C.
 
       Och jag åkte Själv till Farsta.....
 
Jag älskar att åka kommunalt, kopplar in mina lurar och förlora mig  i musikens värd.
Jag gick runt och tittade lite i Farsta utan att känna stress och inte behöva ta hänsyn till någon.
Ingen som tjatar och ingen som pratar.
 
Jag satte mig en stund på en bänk inne på torget i solen och bara tittade  på människor.
Deras kläder, håret och deras stil  /  Love it
Konstaterade att väldigt många har plockat fram vår kläderna som typ ballerinaskor, jeans jacka och solglasögonen.
Ser härligt ut.
Själv satt jag i vinterjacka och mössa, Fan det blåste ju småjävlar ute.
 
Att få njuta några timmar själv har blivit lyx för mig och när jag gör det så hör jag nästan surret från min hjärna hur den jobbar. Typ knastrar hahaha
Kom på mig själv på bussen i dag att jag satt och gjorde planering på jobbet långt framöver i tiden.
idéer och tankar.
 
Jag har väldigt svårt att koppla av från allt tack vara mina diagnoser (tror jag) kontroll freak som jag är
 men när jag väl gör det så känner jag att jag skulle behöva relaxa lite mer.....
 
By The Way
 
Jag köpte 2 saker till min mamma på Indiska som hon beställt:
 
 
 
 
 
 
 
                             Mamma älskat turkost........
 
 Nu ska jag njuta av sista solstrålarna på plätten innan alla kommer hem.
 I kväll ska Sandra baka.
 
          Trevlig helg Allihopa.
 
 
 
Trackback
RSS 2.0