Galen dag

 
Kommer inte göra värsta långa inlägget nu, inte heller läsa bloggar .....
Har precis satt mig i soffan.
Har gjort så jävla mycket idag och är inte ens trött.
Gick upp 6.30 och kört gärnet tills nu.
 
Inte en suttit ner förutom på kontorsstolen när det var administration
På språng i 14 timmar  och då undrar jag varför jag aldrig går ner i vikt
Är som en jävla duracell kanin just nu.
 
Ja Jag, ska fortsätta med det jag har kvar och sen äta något litet innan natt natt
 
I morgon efter kl. 18 så får jag ev. glada nyheter, är dom positiva så lovar jag att jag kommer skvallra
 
     Hej svejs / Ia
 
               
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Låter som det är mycket att göra...
Hoppas det lugnar ner sig snart

Kraaam & godnatt!

2014-03-24 @ 23:26:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0