Magskit

 
I dag när jag åkte till jobbet så sa Max att han hade ont imagen, När jag var på jobbet så ringde han flera ggr och sa att han hade kraftiga smärtor.
 
När jag kom hem hade han varit på toan i
2 timmar och efter ett tag kom spyorna.
 
Han har spytt 4 ggr hittills och jag sanerar och sanerar 
 
    Jag har inga plasthandskar så jag kör med påsar
 
 
Sandra har jobbat hela dan ,  sen åkte hon till sin mamma och när hon hörde om Max spyor så valde hon att stanna där över natten.
Stackars lilla Maximus
 
Det går tydligen maginfluensa på Max skola.
 
Jag hoppas hoppas att jag INTE kommer drabbas. Vill Inte Vill Inte......
 
Jag har svalt massa vitpepparkorn och jag håller mig undan i min lilla vrå.
 
                       Love Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Uuusch, jag liiiider med er! Hade samma helvete för två söndagar sen med min bror... Det värsta är när det precis kommit igång och man inte vet vad det kan vara... Hoppas det bara var något tillfälligt och att det går över snart och inte smittar vidare!

Kraamiiisar!

2014-03-16 @ 21:40:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0