Måndag 10/3

En bra dag men lite sliten efter helgen
Bra på jobbet men min fot tär på mig, Jag är slut i hela kroppen av smärtan och haltandet.
I morgon blir det dr.
 
Jag ska bara vila nu, middagen är intagen och allt resten får vara tills i morgon
 
                              Här kommer 2 bilder till från Lördagen
 
 
         Sandra  (Max tjej)                                      Ida (Kalles fling)                Viktoria (Vippes tjej)
 
 
                          Sandra                                                          Vira (Linus) som fyller år idag ....
 
 Nu ska jag krypa upp i soffan och tycka lite synd om mig själv (HIHIHI)
                                  Go kväll
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0